GGZ Ecademy ondersteunt haar leden in de dagelijkse werkzaamheden m.b.t. scholing van medewerkers en studenten. Voor hulp kunnen leden terecht op de supportsite en bij de helpdesk van GGZ Ecademy. Onderwijsinstellingen verzorgen zelf de eerstelijns helpdesk voor de studenten en docenten.
De supportsite is dé bron van informatie en dé plek om kennis te delen. De site kent een openbaar deel voor de cursisten en een besloten deel voor de contactpersonen bij de leden. Alle informatie over GGZ Ecademy en over de leerproducten is hier terug te vinden. Op het forum gaan contactpersonen van de ggz- en onderwijsinstellingen met elkaar in gesprek en wisselen ze kennis en ervaringen uit. Op de site krijg je antwoord op vragen over:
Ledenoverzicht
Beheerders van onderwijsinstellingen kunnen via e-mail contact opnemen met de helpdesk van GGZ Ecademy. Docenten en studenten met vragen kunnen bij de helpdesk van de school terecht. In het ledenoverzicht staan bij de leden, die informatie van de helpdesk hebben aangeleverd, contactgegevens van de helpdesk.
Ben jij een cursist die werkt of studeert bij een van de leden van GGZ Ecademy en heb je een vraag? Neem dan contact op met de helpdesk van je organisatie.
Support platform
Als een van de leden een vraag of wens heeft waar nog geen oplossing voor is, dan inventariseert GGZ Ecademy of andere leden deze wensen ook hebben. Is dit het geval, dan wordt in overleg met de leden besloten om gezamenlijk een oplossing te vinden en hier ook gezamenlijk in te investeren.
En hier komt de kracht van de vereniging weer duidelijk naar voren!
Check de diensten bestemd voor ggz-instellingen!
Bekijk de diensten van Support